wtorek, 9 lipca 2013

Napisy AND Site models

 Widzę, że na razie nie jesteście pewni moją grafiką. Teraz pokażę Site models I napisy, które też robię na zamówienie. Komentujecie tylko za grę, ale proszę też nie za grę komentować. Mam już pomysł co zrobię
:-) Bądźcie cierpliwi. Zapraszam na grafikę. A i bym zapomniała ktoś jeszcze dojdzie do prowadzenia naszego bloga :-)









 Duże ale można zmniejszyć 



To samo



To tyle z napisów ale jest więcej


Chcę dodać, że wszystkie avki mają 90x?


A jutro koniec z avkami :D

Uwaga! To wszystko można też zamówić!




4 komentarze:

  1. zapowiada się fajnie ^^

    PS. ja nie nadaję się, jak coś :P

    OdpowiedzUsuń
  2. napisy mi nie wyszly

    OdpowiedzUsuń
  3. jest super-wampirek

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, zazdroszczę, ja się nie znam na
    grafice i tego typu sprawach...

    OdpowiedzUsuń